Dla kogo?

Usługa transmisji jest przeznaczona dla firm i organizacji, które chcą, aby relacja z wydarzenia była dostępna na żywo w internecie. Dotychczas zrealizowaliśmy kilkaset transmisji dla takich Klientów jak: Ptak Warsaw Expo, Grupa Inwest, BGK Nieruchomości S.A., Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Wigry Suwałki, IBD Business School i innych. Realizowaliśmy niewielkie transmisje z bardzo niecodziennych lokalizacji, np. z sali operacyjnej, ale także duże, 4-kamerowe transmisje z koncertów i konferencji.

Usługa transmisji jest dla Ciebie, jeżeli:

  • organizujesz interesujące wydarzenie, takie jak konferencja, targi, koncert, zawody sportowe – lub bierzesz w nim udział
  • masz stronę internetową, bloga lub fanpage na Facebooku

Jak to działa?

Zrealizowaliśmy już kilkaset transmisji, dlatego dobrze wiemy, jakie rzeczy są najważniejsze dla naszych Klientów. Zawsze wsłuchujemy się w potrzeby Klientów, ale w razie potrzeby przejmujemy inicjatywę – działamy tak, żeby nie zajmować Ci czasu każdym drobiazgiem.

  1. Wypełniasz formularz rezerwacji – podajesz kontakt do siebie, wstępny termin i rodzaj imprezy.
  2. Pracownik Stream1 kontaktuje się z Tobą i proponuje odpowiednie rozwiązania techniczne.
  3. Po zaakceptowaniu oferty podpisywana jest umowa.
  4. Pracownik Stream1 zjawia się na miejscu i realizuje transmisję zgodnie z umową.
  5. Po zakończeniu transmisji otrzymujesz kopię nagrania do dowolnego wykorzystania.

Ile to kosztuje?

Najprostszą transmisję zrealizujemy dla Ciebie już za 390 zł, ale realizujemy także transmisje z większym rozmachem. Na cenę transmisji największy wpływ mają:

  • liczba osób obsługujących transmisję – choć dzięki wykorzystaniu odpowiednich technologii, większość naszych transmisji realizuje 1 osoba
  • miejsce – ma wpływ na koszt transportu i ew. noclegów
  • liczba urządzeń – np. liczba kamer

Czynniki, które mają niewielki wpływ na cenę lub nie mają go w ogóle to: czas trwania transmisji (przyjmujemy, że jedna transmisja trwa do 3 godzin), wybrana platforma wideo (np. Facebook Live czy YouTube) i liczba widzów.